Játék!

Chiara játszani hívott :)
A kérdések és a válaszaim:

1, Mi lenne, ha nyernék a lottón?
Hűűű, hát én lottózok :) Skandinávot szoktam venni. Elég egy mezővel játszani, ezzel is megadom az esélyt a nyerésnek ;) Tudom: több mező ---> nagyobb esély :)
Ha nyernék......hmmmm... Istenem de jó lenne! Nekem elég lenne annyi is, amennyiből tudok venni egy lakást és be tudom rendezni, hogy el tudjunk innen menni! Ha meglenne a lakás, akkor élnénk úgy, mint mások: fizetnénk a rezsit, autó törlesztést.... mi bajunk lehetne ?!?!?!? ;)

2, Rossz szokásom?
Lehet nem kifejezetten rossz: ha valamit a fejembe veszek, addig "megyek" míg meg nem valósítom!

3, Koffein?
Nem vagyok az a fajta, hogy reggel gyorsan egy kv-t, hogy fel tudjak ébredni, vagy magamhoz térjek!
A főzős kv nagyon nem jellemző, inkább  a 3in1 gyors kv-t iszom. Álltalában egyet iszok, de mostanában előfordul a kettő is :)
Teát meg inkább csak télen iszok.

4, Színeim?
Elsősorban piros és fekete! Hiába akarok áttérni más színekre, nem tudok elszakadni az említettektől! Szeretem még a narancsot, mályvát, barnát, de valahogy mindig a fekete-piros párosnál kötök ki :)

5, Mi van most rajtam?
Játszós ruha, mert délután a kisfiammal birkóztam :D

6, Háziállat?
Az egyik fenti kérdésből kiderült, hogy nem saját lakásban vagyunk, így még sajnos nincs házi állat :( de én majd egy Golden Retriver kutyust szeretnék!

7, Tíz én múlva hogy látom magam?
Erre nem tudok válaszolni! Most járt le a gyesem, a szabadságom töltöm, szeretnék tanulni. A kisfiam 3 éves, a páromnak 1 év után újra lett munkája. Reményeim szerint akkor már lesz lakásunk! Most ez éltet, hogy ezért dolgozzak és a kisfiamért!

8, Legútóbbi nagyon jó élményem?
11-én haza utaztunk a szüleimhez és 15-én jöttünk vissza. Ritkán tudunk haza menni, így nagyon jó élmény :)

Chiara, köszönöm a játékot! Én Kriszizt és Annát hívom játszani.

2 megjegyzés:

  1. Köszi Juci!!
    Már teljesítettem is a felkérést!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Juci! :) Összekapom magam és megírom.... meg a levelet is, amit ígértem! :)

    VálaszTörlés