Ajándékaim

Ma.... vagyis már 7 perce tegnap :) kaptam egy csomagot Katától, egy szülinapi, karácsonyi összeállítást, egy csodás csomagot, amit nagyon szépen köszönök! Igaz, hogy a szüli napom decemberben lesz..... meg Karácsony is...... egy kicsit előre hoztuk ;)

Az összkép, itt minden együtt látható:


A legkedvencebb mintám, a legszebb...... valamiért ez a tündérke nagyon megfogott engem, teljesen lenyűgözött ez a Nimue tündérke ( egy doboz tetejére szánom, csak még meg kell találnom a megfelelőt) :


Két csodaszép nagy méretű gyöngy:


Teafilterek... imádom a teát, ezeket még nem próbáltam:


Len anyag, osztott fonalak gyönyörű színekben és két fonal tartó:


Egy hímzés, nagyon szép munka. A karácsonyi fenyőn lesz a helye :)


Két gombolyag horgoló fonal, sötét kék és fehér, meg egy fimos gombostű:

Kata! Még egyszer nagyon köszönöm ezeket a csodás ajándékokat!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Hűha! Ez fantasztikus ajándék! Csodás minden! :)
    Khmmmm, nekem februárban lesz a szülinappom....:)))))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen ! Örömmel öltögettem neked !

    VálaszTörlés