Elkészült......

..... az újabb újság papírból font 24*40*15cm-es kosaram.

4 megjegyzés:

  1. Aztaaaaaaa! De szuper! Mintha igazi vesszőből lenne! Nagyon ügyes vagy! :-)))

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nekem is nagyon tetszik ez a technika, szemezgetek vele egy ideje, csak félek belevágni! :(
    De Te nagyon ügyes vagy. Nagyon szép lett ez a kosár!!!

    VálaszTörlés
  3. Én régebben igazi pedding nádból fontam, és az nézett ki ilyen egyenletesen. :D Te hol tanultad ezt a technikát? Szívesen tanulnám én is. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nem tudom, hogy látni fogod-e ezt a bejegyzést, de azért megkérdezem, hogy mivel festetted le ezt a kosarat, ha nem titok? Milyen festékkel? Csak mert lehet, hogy nekiállok majd én is egy ilyesmi papírból font kosárnak és lehet hogy lefesteném majd, csak nem vagyok benne biztos, hogy mivel kéne..(egy oldalon láttam tippként a ománcfestéket)
    Köszi, Janka

    VálaszTörlés